ساخت پنجره دوجداره بزرگ upvc در کاشان
قیمت مدل های مختلفقیمت پنجره جدید استاندارد بزرگ در ایران, پنجره عایق دو جداره با کیفیت ترین برند پروفیل ترمال بریک
ساخت پنجره دوجداره بزرگ upvc در کاشان
چهار شنبه 16 آذر 1401 ساعت 20:35 | بازدید : 48 | نویسنده : حسام | ( نظرات )

ساخت پنجره دوجداره بزرگ upvc در کاشان

معرفی مدل پنجره دوجداره UPVC
مانند سایر لوازم و مصالح به کار رفته در ساختمان‌ها، جدیدترین پنجره‌ دوجداره upvc نیز برای بهبود کیفیت زندگی ما طراحی و ساخته شده اند. انواع مدل پنجره دوجداره UPVC عایق‌های بسیار مناسبی برای دما، صدا و گرد و غبار هستند. جدیدترین پنجره‌های دوجداره برای حداکثر امنیت و بهره وری انرژی طراحی شده اند.

 

مزایای انواع مدل پنجره دوجداره
پروتئین UPVC برخلاف پنجره‌های چوبی سنتی حساس به موریانه یا آفتاب نیست. به طور کلی عوامل کمتری وجود دارند که موجب خراب شدن انواع مدل پنجره‌های دوجداره (حتی مدل پنجره دوجداره بزرگ) می‌شود.
در عین کمک به دکوراسیون داخلی، انواع مدل پنجره دوجداره UPVC جایگزین‌های مقرون به صرفه تری برای صرفه جویی در انرژی و هزینه‌های سنتی هستند.
شما می‌توانید با استفاده از انواع مدل پنجره دوجداره، کارهای تعمیر و نگهداری سالانه خانه خود را کاهش دهید. جدیدترین پنجره‌های دوجداره نسبت به همتایان سنتی خود به نگهداری کمتری نیاز دارند.

انواع مدل پنجره دوجداره
انواع مدل‌های پنجره دوجداره در ساختمان‌های امروزی با مزایای متنوع خود جایگزین پنجره‌های قدیمی‌شده اند. انواع مدل‌های درب و پنجره دوجداره از لحاظ شکل و ظاهر متفاوت هستند. در ادامه به معرفی جدیدترین پنجره‌های دوجداره و ویژگی‌های هر یک از آنها می‌پردازیم:

 

1. انواع پنجره دوجداره آلومینیومی‌ ثابت
یکی از پرکاربردترین، ساده ترین و کم خرج ترین انواع مدل پنجره دوجداره، پنجره دو جداره آلومینیومی‌ثابت است. محبوبیت بالای پنجره دوجداره ثابت تنها به دلیل کاهش هزینه و سادگی آن نیست. انواع پنجره دوجداره آلومینیومی‌ثابت دقیقا به دلیل ثابت بودن خود نسبت به انواع مدل پنجره دوجداره UPVC دیگر بازده بالاتری دارد.
همچنین، انواع پنجره دوجداره آلومینیومی‌نیاز به مکانیزمی‌برای باز و بسته شدن ندارند و در نتیجه به خوبی از پس عایق بندی صوتی، حرارتی و گرد و غبار فضا برمی‌آیند.

 

2. انواع مدل پنجره دوجداره تک حالته
اگر می‌خواهید از جریان هوا در فضای داخل ساختمان لذت ببرید، انواع پنجره دوجداره آلومینیومی‌ثابت دیگر گزینه مناسبی برای شما نخواهد بود. مدل پنجره دوجداره بزرگ تک حالته به عنوان یکی دیگر از انواع مدل پنجره دوجداره UPVC، مناسب چنین شرایطی است.


انواع مدل‌های پنجره دوجداره تک حالته روی یک محور افقی باز شده و به خانه‌ شما هوای تازه ای می‌بخشند. مانند انواع پنجره دوجداره آلومینیومی‌ثابت، انواع مدل پنجره دوجداره تک حالته نیز مقرون به صرفه هستند. علاوه بر امکان باز شدن، قابلیت تبدیل انواع مدل پنجره‌های دوجداره­ تک حالته به دو حالته (که در ادامه آنها را معرفی می‌کنیم) نیز از مزایای این مدل پنجره دوجداره بزرگ است.

 

3. مدل پنجره دوجداره بزرگ دو حالته
بهترین پنجره دو جداره را شرایط شما مشخص می‌کند. با این وجود، جدیدترین پنجره‌های دوجداره دو حالته نسبت به 2 مدل قبل بسیار پیشرفته‌تر هستند. شما می‌توانید انواع مدل پنجره دوجداره UPVC دو حالته را از دو جهت افقی و عمودی (روی دو محور افقی و عمودی) تنها با یک دستگیره باز کنید.
پنجره دو جداره دو حالته بهترین پنجره دو جداره (یا دست کم یکی از بهترین‌ها) از نظر زیباییست؛ اما مزایای آن به این جنبه ختم نمی‌شود. با انتخاب پنجره دو جداره دو حالته از میان انواع مدل‌های پنجره دوجداره، از امکانات خوبی نیز برخوردار خواهید شد. برای مثال، امنیت مدل پنجره دوجداره بزرگ دو حالته بسیار بالاست؛ چرا که یراق آلات استفاده شده در آنها بسیار مقاوم هستند.

 

4. مدل پنجره دوجداره کشویی یا ریلی
انواع مدل پنجره دوجداره کشویی یا ریلی عملکردی مشابه انواع پنجره دوجداره آلومینیومی‌ساده دارند. مدل پنجره دوجداره کشویی قابلیت باز شدن و حرکت روی ریل را از هر دو جهت (چپ و راست) دارد. انواع مدل پنجره دوجداره کشویی هیچ فضایی را در داخل خانه هنگام بازشدن اشغال نکرده، و مزاحمتی برای پرده‌ها نیز ایجاد نمی‌کنند.

 

قیمت پنجره دوجداره کاشان

برای اطلاع از قیمت پنجره دوجداره کاشان می‌توانید با یک تماس تلفنی ساده از پنجره شهر جویا شوید. به دلیل اینکه با توجه به ابعاد موردنظر شما، قیمت محصول متفاوت می‌باشد، لذا نمی‌توان یک قیمت کلی برای این پنجره‌ها اعلام نمود اما اگر به دنبال بهترین قیمت هستید، ما این موضوع را به شما تضمین می‌دهیم. ما بهترین تبلیغ را قیمت مناسب، در برابر کیفیت بالای محصول خود می‌دانیم. شما عزیزان می‌توانید برای مشاوره رایگان و کسب اطلاعات بیشتر با شماره تماس 09128518906 تماس حاصل بفرمایید.

درباره گروه صنعتی الماس

گروه صنعتی الماس به منظور جلب رضایت هرچه بیشتر مشتریان خود اقدام به تولید بهترین انواع پنجره دوجداره قم از جمله پنجره فولکس واگنی، پنجره خم، پنجره انگلیسی، پنجره فرانسوی، پنجره دو حالته، پنجره کلنگی و انواع درب از جمله درب فولکس واگنی، درب دو حالته، درب سرویس بهداشتی، درب سرویس، درب کشویی، درب فرانسوی و انواع درب و پنجره از جمله درب و پنجره لمینت، درب و پنجره لمینت ماه گونی، درب و پنجره لمینت شامپاینی، درب و پنجره بلوطی تیره و … نموده است جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره و مطلع شدن از آخرین قیمت پنجره دوجداره می توانید با کارشناسان گروه صنعتی الماس تماس بگیرید.


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخرین مطالب
آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 135
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز :
:: باردید دیروز :
:: بازدید هفته :
:: بازدید ماه :
:: بازدید سال :
:: بازدید کلی :